Nationale Kampioenschap Lelievlet

De Landelijke Scouting Zeilwedstrijden (LSZW) zijn door het watersportverbond aangemerkt als Nationale Kampioenschap Lelievlet voor de twee wedstrijdklassen, NK Lelievlet Scouts (leeftijd tot en met 15 jaar), NK Lelievlet Explorers (leeftijd tot en met 18 jaar) en de NK Open Klasse (leeftijd vanaf 17 jaar).
Onze zeilwedstrijden blijven bekent als de Landelijke Scouting Zeilwedstrijden (LSZW).

Onderstaand geldt voor 2023, de aankondiging en wedstrijdbepalingen voor 2024 staan uiterlijk 1 mei 2024 op deze site.

Vindt hier de Aankondiging (N.O.R.) voor het Nederlands Kampioenschap in de Lelievlet klasse 2023 versie 3.

Vindt hier de Wedstrijdbepalingen (SI) voor het Nederlands Kampioenschap in de Lelievlet klasse 2023 versie 2 GG def.